قوانین و مقررات

سایت آرمان پلتفرم آنلاین برای ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی در زمینه روان‌شناسی اسلامی است که در غالب برگزاری ‌کارگاه‌های آموزشی آنلاین، آفلاین یا حضوری و ارائه مشاوره پژوهشی با اساتید مطرح روان‌شناسی و … مشغول ارائه خدمات به دانش‌پژوهان می‌باشد. استفاده از خدمات سایت و ثبت سفارش به معنای آگاه بودن، پذیرش و التزام به قوانین و مقررات مندرج در سایت تلقی می‌شود. لطفا با دقت قوانین زیر را مطالعه نمایید:

سایت آرمان متعلق به موسسه آموزشی-روان‌شناسی [با رویکرد اسلامی] آرمان می‌باشد و تمام قوانین آن منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مربوطه است.

در صورتی که در قوانین مندرج، خدمات و سرویس‏‌ها تغییری ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روزرسانی می‌شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تمام کسانی که از خدمات رایگان و غیر رایگان سایت آرمان استفاده می‌کنند شامل کاربران می‌باشند و کسانی که اقدام به خرید محصولات و دوره‌ها می‌کنند جزو دسته مشتریان سایت قرار خواهند گرفت.

در تمامی خدمات ‌ارائه‌شده در سایت آرمان مسئول مستقیم و فروشنده محصولات، سایت آرمان، می‌باشد و مشتری به هیچ عنوان حق برقراری ارتباط مالی و تجاری با اساتید و مشاورین مدعو موسسه را ندارد.

مسئولیت‌های مربوط به کیفیت، قیمت، محتوا، شرایط و همچنین خدمات پس از فروش محتواهای ارائه شده در سایت آرمان، بر عهده موسسه آموزشی-روان‌شناسی آرمان است.

تمام کاربرانی که از محصولات و امکانات ارائه شده در سایت استفاده نمایند می‌توانند نظر خود را با دیگران به اشتراک گذاشته و در فضای مشخص شده نظر خود را ثبت نمایند. توجه داشته باشید که نظرات پس از بررسی کارشناسان تایید و روی سایت نمایش داده خواهد شد.

سایت آرمان در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشر شده در این قسمت، هیچ‌گونه مسئولیتی را نمی‌پذیرد. نمایش نظرات کاربران در سایت به هیچ‌وجه به معنی تایید سایت آرمان درباره محتویات نظر نیست؛ لذا از کاربران محترم تقاضا می‌شود، نظرات را اصل و پایه انتخاب و تصمیم‌گیری خود قرار ندهند.

تمام فرآیند خرید محصولات و ثبت نام در کارگاه‌ها به صورت آنلاین و از طریق درگاه تعبیه شده درون سایت، می‌باشد و پرداخت آنلاین وجه مورد نظر به منزله ثبت نام قطعی در آن مورد می‌باشد.

پس از واریز وجه به هیچ عنوان امکان انصراف و عودت مبلغ پرداخت‌شده وجود ندارد؛ لذا در هنگام ثبت نام دقت لازم را بفرمایید.

چنانچه خرید مشتریان با موفقیت انجام شود موسسه آرمان موظف به فراهم کردن شرایط لازم برای شرکت و بهره‌برداری کاربر از امکانات وعده داده‌شده، می‌باشد.

سایت آرمان به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
سایت آرمان، متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت آرمان، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات سایت آرمان، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط موسسه آرمان جزئی از دارای های معنوی ما محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار سایت آرمان است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای ما محفوظ می‏‌دارد.

کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏‌سایت موسسه آرمان و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای موسسه آرمان محفوظ است.

در صورت استفاده از هر یک از خدمات سایت آرمان، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.

 

موسسه آرمان هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال یادگیری محتواهای ارائه شده در کارگاه‌ها توسط مخاطبین برعهده نمی‌گیرد. و حصول یادگیری متوقف بر فعالیت و تلاش خود شرکت کنندگان در ‌دوره‌ها می‌باشد.

موسسه آرمان هیچ‌گونه تعهدی بر ارائه محتواهای ضبط شده اعم از صوت، فیلم، پاور و … از کارگاه‌هایی که به صورت آنلاین و حضوری در مجموعه برگزار می‌شود، ندارد. مگر در مواردی که به صلاحدید مسئولین موسسه محتوا در اختیار مخاطبین قرار گیرد.

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، موسسه آرمان هیچ گونه مسئولیتی ندارد. موسسه آرمان خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی با ما در میان بگذارید.

تاریخ بروزرسانی: 1402/07/06